Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Γιατί βρε Αλέξη μου? Γιατί βρε πουλάκι μου?

Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε...




Helioloustes hello...Το σκέφτηκα πολύ... να το πω?? να μην το πω??? μήπως παρεξηγηθώ??? αλλά αποφάσισα να το πω.... μία φορά... και δεν θα το ξαναπώ.... και με λίγα λόγια... γιατί καταρχήν δεν θέλω να στιγματιστώ πολιτικά... άλλωστε και ειλικρινά ανήκω για άλλη μία φορά στη ζωή μου στην ομάδα των αναποφάσιστων μέχρι τελικής πτώσεως... της ψήφου στην κάλπη.... Κάθισα λοιπόν χθες να δώ τον Αλέξη...όχι τον Παπακωνσταντίνου καλέ τον συνάδελφό μου... τον άλλο τον νεαρό... τον αρχηγό... τον φερέλπιδα πρωθυπουργό. Τον Τσίπρα... δεν είδα πολύ γιατί με πήρε ο ύπνος, αλλά όσο είδα... τι να πω...
ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΑΛΕΞΗ ΜΟΥ???? ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ??? Είσαι νέος και όμως κάνεις σαν τον πάππο μου τον Κώστα... Μιλάς αργά... κοιτώντας το υπερπέραν..
Χρησιμοποιείς φράσεις που παραπέμπουν σε ακαδημαϊκό του 1954... ("πόσω δε μάλλον".. και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι αυτή τη στιγμή (επί του παρόντος, θα έλεγε ο Αλέξης πάω στοίχημα). Στημένος, ευθυτενής... καθόλου χαλαρός, και από αυθορμητισμό ούτε για δείγμα..Οι ακίνητοι ταύροι στον πίνακα πίσω του, ήταν πιο ζωντανοι από αυτόν...Και ο Νίκος Χατζηνικολάου ήταν και πιο χαλαρός και πιο αυθόρμητος...Και σίγουρα φαινόταν πιο νέος και πιο έτοιμος να πιει τη ζωή σε σφηνοπότηρο. Δεν εξετάζω και δεν σχολιάζω πρόγραμμα και δεσμεύσεις με μερικές από τις οποίες συμφωνώ και γουστάρω να υλοποιηθούν.. Αναρωτιέμαι όμως για άλλη μία φορά:
 ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΑΛΕΞΗ ΜΟΥ???? ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ???  Έτσι σου είπαν διαφημιστές και επικοινωνιολόγοι ότι πρέπει να κάνεις? για να πείσεις ότι είσαι ώριμος, έμπειρος και ότι μπορείς...
Ο άλλος ο... "εχθρός" από το απέναντι στρατόπεδο έχει πάρει μία μπάλα και την κλωστάει προσπαθώντας να έρθει πιο κοντά στους νέους.... (αυτός κλωστάει την μπάλα? ή μήπως είναι τα πόδια του Καραγκούνη??? ποτέ δεν θα μάθουμε)
Αλέξη μου, αγόρι μου... από την χθεσινή σου εικόνα αυτό που έλειπε για να συμπληρωθεί ήταν να είσαι καβάλα στ΄άλογο και να δείχνεις με το δάχτυλο ωσάν τον Κολοκοτρώνη...Και να πεις και ένα ποίημα με την μπασα φωνή σου: "Κι εσείς παιδιά μωρέ κλεφτόπουλα.
Παιδιά της Σαμαρίνας, μωρέ παιδιά καημένα. Παιδιά της Σαμαρίνας κι ας είστε λερωμένα
...."

Για να φανείς κιόλας...

ΥΓ Επειδή δεν είδα όλη τη συνέντευξη -και για να μην είμαι απόλυτη- ίσως μετά να άλλαξε... και να άρχισε να μιλάει κανονικά, σαν νέος άνθρωπος, της ηλικίας του, που καταλαβαίνει πραγματικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν μικροί και μεγάλοι... που πονάει και που δεσμεύεται ότι θα κάνει τα πάντα για να τα λύσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: