Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Νταϊσελμπλουμ: έχω 56 φίλους στο facebook Βαρουφάκης: ΟΥΑΟΥ!!

Η Ελένη Τσαγκά.... έγραψε....


Δεν Μπόρεσα να κοιμηθώ. Απευθύνθηκα σε γνώστες νοηματικής για να διαβάσουν το στόμα του Νταϊσελμπλούμ και να καταλάβω τι είπε στον Βαρουφάκη. Δυστυχώς πήρα πολλές απαντήσεις και επειδή δεν μπορώ να καταλήξω σε μία, σας τις παραθέτω έτσι όπως μου μετέφεραν τις πιθανές ατάκες. Eπιλέξτε μόνοι σας όποια σας ταιριάζει...

Νταϊσελμπλούμ: Η μικρή Ολλανδέζα είναι ξαδέλφη μου.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ:Είμαι επικεφαλής του γιούρογκρούπ.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ: Και εγώ δεν γουστάρω γραβάτες και κυριλίκια την άλλη φορά θα έρθω με φόρμα.
Βαρουφάκης: Ουάου!


Νταϊσελμπλούμ: Και εγώ στις Βρυξέλλες κυκλοφορώ με παπί.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ:Είσαι υπουργός οικονομικών.
Βαρουφάκης: ΟΥΑΟΥ!

Νταϊσελμπλούμ: Ρε Μ@λ@κα σε αδικούν οι φωτό. Εισαι πιο ομορφος από κοντά.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ: Είσαι μεγαλύτερο αρχ@δ@ από μένα.
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλούμ:Με φωνάζουν ιπτάμενο Ολλανδό γιατί πετάω Μαλακίες.
Βαρουφάκης: Ουαου.

Νταϊσελμπλούμ: έχω πάρει προφίσιενσι!
Βαρουφάκης: Ουάου

Νταϊσελμπλούμ: Ο θείος μου είναι Νίντζα.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ: θα παω Ολλανδία.
Βαρουφάκης: ΟΥΑΟΥ!!!!

Νταϊσελμπλούμ: Απόψε πάω Ρέμο με Βούλτεψη, Καϊλη και Παπαρήγα.
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλούμ: Ο Χαρδούβελης έχει μυωπία.
Βαρουφάκης: Ουάου

Νταϊσελμπλουμ: Έχω όλους του δίσκους του Ντέμη Ρούσου
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ:Πήρα σπίτι στην Κυψέλη.
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλούμ: κάνω μπάνιο χωρίς μπρατσάκια. 
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλουμ: Αγιαξ-Φεγιενορτ 2-1
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταίσελμπλουμ: σκότωσες την τροϊκα!
Βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλουμ: δεν φοράω σώβρακο.
Βαρουφάκης Ουάου!

Νταϊσελμπλουμ: Ουάου
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλουμ:Ο Βενιζέλος είναι εγγυητής της σταθερότητας.
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλουμ: έχω βγάλει τα λεφτά μου σε Ελληνικές τράπεζες.
βαρουφάκης: Ουάου!

Νταϊσελμπλουμ: έχω 56 φίλους στο facebook
Βαρουφάκης: ΟΥΑΟΥ!!

Νταϊσελμπλουμ: εγώ λάδωσα τον Χαϊκάλη
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλουμ: Ο πύργος του Αιφελ είναι στο Παρίσι.
Βαρουφάκης:Ουάου!

Νταϊσελμπλουμ: Το Κεφάλι σου μοιάζει με του Κασιδιάρη.
Βαρουφάκης: Ουάου.

Νταϊσελμπλουμ: Να ζητήσεις και τις Γερμανικές αποζημιώσεις.
Βαρουφάκης: Ουάου.

















Δεν υπάρχουν σχόλια: